AMB Training Coaching Consultancy is gespecialiseerd in het verzorgen van trainingen op het gebied van managementvaardigheden, leidinggeven, commerciële vaardigheden, communicatie op de werkvloer en functionerings- en beoordelingsgesprekken.
Managementvaardigheden
Planmatig de ontwikkeling van de medewerkers stimuleren om zo de kennis en motivatie te bevorderen.
Leidinggeven
- Operationeel leidinggeven; inzicht verkrijgen in succes- en faalfactoren bij het leidinggeven. En weten om te gaan met de problemen die deze factoren oproepen, zowel beheersmatig als persoonlijk, sociaal en organisatorisch.
- Praktisch leidinggeven; het op een zo efficiënt mogelijke wijze leidinggeven aan allerlei verschillende mensen en ze op een effectieve manier met elkaar te laten samenwerken.
- Effectief leidinggeven; hoe kun je door de juiste benadering de medewerkers rechtstreeks invloed laten uitoefenen op diens motivatie en werkhouding en daardoor op de productiviteit en kwaliteit van het geleverde werk.
- Meewerkend leidinggeven; leiding geven aan medewerkers kunnen combineren met direct samenwerken in de uitvoering.
Commerciële vaardigheden
- Klantgerichtheid en kwaliteit; correct en vriendelijk maar ook effectief communiceren met klanten. Omgaan met bezwaren en moeilijke klanten.
- Commerciële vaardigheden; leren opbouwen van een lange termijn relatie en hoe deze te onderhouden. Leren bewust worden van rol als adviseur/verkoper en presenteren als zakelijk en deskundig. Leren alert zijn op signalen van de klant en daarop advies/houding kunnen aanpassen.
Communicatie op de werkvloer
- Communicatieve vaardigheden; medewerkers in staat stellen op effectieve wijze te communiceren in de bedrijfsomgeving.
- Conflicthantering; er wordt van medewerkers verwacht dat men met een grote verscheidenheid aan mensen kan samenwerken, en daarom dienen conflicten constructief te worden opgeslost.
Functionerings- en beoordelingsgesprekken
- Functionerings- en beoordelingsgesprekken; leren van doel en inhoud van functionerings- en beoordelingsgesprekken, inzicht krijgen in de structuur van functioneringsgesprekken, vaardigheden op het gebied van stimulerende gespreksvoering versterken, opstellen van een actieplan ter voorbereiding en uitvoering van beoordelingsgesprekken.